21 Februari

Hej! Idag har jag inte gjort något speciellt, var i skolan och efter jag hade slutat stannade jag kvar ett litet tag och pluggade matte. Åkte hem och åt lite frukt och pluggade lite historia. Nu sitter jag här och kollar på himym. Ska snart fortsätta plugga på historian - har muntlig redovisning imorgon som jag helt glömt bort, bra Jacqueline! Efter det ska jag vila lite och ikväll ska jag nog åka till gymmet, var längesen! På lovet ska jag bara vara hemma och har bestämt att jag ska träna varje dag under lovet, mår så himla mycket bättre och är piggare när jag tränar, men har varit förkyld ett bra tag och blivit jätteseg. Men på lovet ska jag köra igen! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0