Back on track

 
 
Hej! Vaknade för någon timme sen, ska snart upp och hjälpa familjen och göra lite söndags-brunch! Mina planer för idag är att plugga och gymma. Igår så åkte jag och fixa mitt pass och sedan kollade jag på lite tavlor och mattor till mitt rum men hittade inget. Efter middagen åkte jag till Kista Galleria med min syster och spenderade större del av kvällen där, köpte en vanlig, långärmad tröja och en en dagbok. Blev inte så mycket shopping men sparar så mycket som möjligt till min Australien resa, troligen kommer jag och Emma boka nästa vecka eller veckan efter - Om allt går som planerat! Nu ska jag gå och fixa mig, vi hörs senare. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0