Lördag

 
Hejhej! Hoppas alla har haft en bra förmiddag, själv var jag på en powerwalk i någon timma med mami i det fina vädret. Har precis ätit lite frukt och nötter och ska snart dusha och fixa mig och så. Igår var jag och Sofia på gymmet och på kvällen var jag med Kalle och Björn hemma hos Kalle, vi kollade på LOL och spelade lite fifa, jättemysigt att träffa dom igen! Ikväll blir det ännu en myskväll, ska kolla på mello med Hannes. Min syster ska jobba på melodifestivalen ikväll, är inte bara lite avis! Men om ni ser en tjej som säljer ljusstavar som ramlar eller gör något annat galet så är det säkert hon haha! KRAM 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du? Och hur mycket väger du? Du är såå fiin!!

2013-03-09 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0