Love more

 ...Min underbara familj
...Mina underbara vänner
 ...Att det är lov om en vecka
...Det byts till sommartid snart
...Mitt rum är nästan färdigfixat, bara lite detaljer kvar
...Åker till USA och är borta en hel månad!
♡ ...Att jag och min syster har kommit varandra närmare
...Känslan efter att ha tränat
♡ ...Att vara hemma i myskläder, håret i en bulle och läsa en hel dag
♡ ... Människor som sprider positiv energi
♡ ...Få någon att le
...Att göra spontana grejer
...Kolla igenom bilder från nian och bli påmind om alla underbara, galna saker vi gjorde
♡ ...Drömmar
 
Känner att det är så mycket negativt just nu och är lätt att glömma på allt positivt som händer i livet, finns så mycket att vara lycklig och tacksam över. Allt från familjen till dom små men betydelsefulla händelser som får ens dagar att bli mycket bättre.  Livet är inte så dåligt endå, love more!
 
 

Kommentarer
Postat av: aleksandra

ÅÅh vilket mysigt inlägg!

2013-03-25 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0