Lördag

Dålig bild på min outfit igår, men matchade världens sötaste blus med ett par vita byxor från Zara // Min mysiga morgon!

Hej! Ska snart åka in till stan, har en grej jag måste fixa. Efter det ska jag hjälpa min mormor som håller på att flytta till världens finaste lägenhet på söder, kommer flytta in hos henne när allt är klart haha, den är högt i tak, hel vit, nyrenoverad och massa fina detaljer på väggarna och taken, drömlägenheten! Ikväll ska jag träffa Sandra och Afsoon så ska vi väl ut. Igår var jag med tjejerna, först åkte vi till Sofia och åt middag där och sen åkte vi in till stan för att kolla på Tess pojkväns match och efter det åkte vi till våra andra kompisars match lite senare haha. Blev en massa fotboll med hade mysigt. På kvällen skulle jag, Sandra och Linnea hem till någon i telefonplan, men när vi var framme orkade ingen av oss så vi åkte hem istället haha. Men måste gå nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0