ONE DIRECTION

 
8 Maj 2013, oförglömlig dag. Fick se mina förebilder uppträda och hade världens bästa dag med mina favoriter, att jag har väldens bästa vänner är det ingen fråga om. Vi har varit vänner i snart sex år och fler kommer det att bli, älskar er! Efter skolan åkte vi hem till mig och åt lite frukt och fixade oss innan vi åkte till Friends Arena. Vi hade olika platser inne i arenan så jag, Ellen och Emma vidare till våra platser, 29 rader ifrån scenen, gaaalet! Sen när det började... vi var så jävla lyckliga! Dom var så himla bra på scen och energin i arenan var grym, alla sjöng med, dansa, hoppa och skrek. Är så stolt över dessa fina grabbar, dom är helt klart bäst och förtjänar allt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0