28 Feb

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej! Idag har varit den segaste dagen på lovet, vaknade upp och hade jätteont i halsen vilket förstörde mina morgonplaner då jag hade tänkt dra till gymmet. Bestämde mig för att gå en promenad istället i det fina vädret, men fastnade framför tvn haha. Skulle träffa Emma och Kevin nu och fika på Baresso, så sminkade och fixade mig, men när jag kom fram till tunnelbanan vände jag hem igen haha! Har fortfarande jätteont i halsen och känner mig seg så stannar hellre hemma idag och blir frisk tills i helgen. Nu är mamma och köper sushi, skulle kunna äta sushi varje dag, speciellt nu när jag bor brevid sveriges bästa sushi! Men nu kom mamma med maten, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0