Gårdagen

                          Lunchdejt med mami igår // Kevin, jag och Sandras söta hundvalp!
 

Godmorgon! Sååå underbart med vårkänslor, har varit så himla glad ända sen solen kom fram i måndags och så är det lov! Glad tjej här haha! Igår så åt jag och mamma sushi och sedan träffade jag Emma. Vi var inne i stan och shoppade ett tag sen åkte vi hem till mig och lagade mat och tog det lugnt. På kvällen åkte vi in till Baresso i östermalmstorg och fika med tjejerna, hade verkligen jättemysigt och det är helt galet vad jag har saknat dom, mina fina vänner. ♥ Efter ett tag kom Sandra och Kevin också, Sandras nya hundvalp är så underbar, så himla söt! 
 
Idag ska jag träffa två kompisar som jag inte träffat på ett tag och på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0