Tisdag

 
Hejhej! Sitter just nu och kollar på Maria & Mindys program på trean, åh vad dom är söta! Älskar verkligen Maria Montazami och jag och Sofia har faktiskt träffat henne och kramat henne och fått en atograf haha!
Idag hade jag en kort dag i skolan, hade bara två lektioner men stannade kvar och pluggade på en svenska presentation som jag har imorgon. Efter skolan åkte jag och Emma till Ellens skolan och sen åkte vi hem till henne och åt semlor i mängder och bara myste, älskar dom där tjejerna så enormt! Nu är jag hemma, har pluggat lite matte men har även lite Italienska som jag måste ta tag i också ikväll. Bara två veckor kvar tills sportlov, längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0