ATM

Felix och jag nyss
 

Godmorgon! Sitter just nu i skolan och väntar tills nästa lektion ska börja. Tisdagar är våran kortaste dag så idag är jag på bra humör haha! Efter skolan ska jag antagligen åka till stan och kolla lite i affärerna eller åka och fixa mitt pass. Måste fixa passen snart för det går ut i Maj och om man ska köpa ett Australiskt visum behöver man ha ett pass som är giltigt minst ett år och visumet måste jag beställa så fort som möjligt. Ska åka till Max som bor i Australien nästa vinter och det är så mycket som måste fixas, haha! Sprutor, visum och sånt... Men det är så värt det! Saknar honom så! Och att få vara i Australien i någon månad med mina närmsta vänner och bara sitta på stranden varje dag, gaaah vad jag längtar! Men nu börjar min lektion så måste gå, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0