Dagen

 

Hej! Sitter just nu och kollar på tv med min syster, vi skulle egentligen gå och gymma nu men är sjuk så det får bli någon annan gång helt enkelt. Idag har jag inte gjort så mycket, hade bara en lektion i skolan, men stannade kvar och pluggade matte i två timmar. Sedan åkte jag och mötte Tess en snabbis och sen åkte jag in till stan för att pröva en jeanskjol, vet att inte många tycker det är fint, men jag har verkligen gått och blivit nerkärad i dem! Tycker det är jättesött, men tyvärr hittade jag inte fin så jag åkte hem tomhänt. Ska snart sätta mig och göra lite mer matte, har D just nu och måste verkligen höja mig! Önska mig lycka till, det behövs...! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0