Ledig

Jag tidigare idag.
Hej fina bloggläsare! De flesta av er är väl i skolan, själv är jag ledig idag, dock måste jag endå åka till skolan lite senare för att ha mitt utvecklingssamtal. Har faktiskt haft en jättebra dag hitills, vaknade tidigt för att plugga matte, sedan tog jag det lugnt framför tvn och åt lite frukost och sen gick jag på en powerwalk och brände runt 400 kalorier! Älskar vädret, var ute i tjocktröja och svettades, underbara vår! Ska sätta mig och råplugga matte innan jag måste gå, och kvällens planer är desamma. Vi hörs senare idag, Kram!

Kommentarer
Postat av: josefines.se VINN EN DANIEL WELLINGTON KLOCKA!

Svar: Clas Ohlson <3 kram

2013-03-06 @ 21:40:22
URL: http://josefines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0