TOP 4

 
Jag är en såndär person som kan kolla på en serie från första säsongen till sista på några dagar, blir verkligen fast! Tänkte tipsa om mina absoluta favoritserier som passar alla. Glee är helt klart min favorit, blir alltid så lycklig efter att ha sett ett avsnitt haha! Jag kan erkänna att jag var skeptiskt innan jag började kolla för att jag trodde att det skulle vara jättetöntigt och barnsligt, men det är helt fel! Visst kan den bli lite småtöntig ibland, men tycker det behövs också i en serie. Sen är musiken ett stort plus också! 
Gossip Girl... behöver jag ens nämna något här? Tror att alla som har sett det älskar det, vilket ju är förståndligt! En utav dom bästa serierna, snygga kläder, snygga killar, New York. Det kan inte bli fel!
Sen har jag lagt in OTH och HIMYM eftersom det är serier som inte går att tröttna på, bra serier som alltid får en glad helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0