VALBORG


Mina fina 
Hej! Vaknade för några timmar sedan och har duschat och kollat på det senaste himym avsnittet. Min valborg var jättemysig, fast den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Efter skolan åkte jag till stan en snabbis innan jag åkte hem till Elin där vi fixade lite innan vi gick och handlade lite mat. På kvällen kom de andra tjejerna och så grillade vi och snackde skit. Sen på kvällen kom det lite trevligt folk över och sen kom mamma och hämtade mig, Emma och Sandra. När jag skulle gå så hittade jag inte mina hunters, vilken panik jag fick haha, stod och skrev på allt och alla! Men som tur hade jag köpt ett par nya skor tidgare idag så klarade mig. 
 
Idag ska jag plugga till mitt svenska tal och gymma och idag är det bara en vecka kvar tills One Direction!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0