13 Januari

weheartit
 

Hej! Har verkligen inte haft tid att blogga förens nu. Imorse åkte jag till inredningsaffärer med min mamma, hittade inte sådär jättemycket, men lite fick jag hem, bland annat en jättefin kudde med ett stjärntryck på som jag velat ha jättelänge! När jag kom hem pluggade jag lite till, har haft den tråkigaste helgen någonsin, men vill verkligen bli godkänd på matteprovet imorgon och om man har skitit i matten som jag får man väl ta konsekvenserna nu i efterhand... bättring Jacqueline! Jag skypade även med bästa Max som bor i Australien, saknar honom så! På kvällen firade vi min plastpappa som fyller 42 imorgon, vi åt god mat och hade det mysigit. Nu måste jag plugga lite till och sen SOVA! Har nog aldrig varit så trött och energilös som jag har varit idag. Nästa vecka blir en lika stressig vecka med massor av inlämningar, men ska försöka att skriva minst två inlägg per dag. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0