17:48

Bjuder på en gammal bild på mig och mina saknade, underbara vänner!
 

Hej! Förlåt för den kassa uppdateringen, men igår var jag tvungen att ägna all min lediga tid till plugget, har knappt gått två veckor på denna termin och jag ligger redan efter... Idag så var jag iallafall i skolan, har nog aldrig känt mig så rastlös som jag har gjort idag. Det enda vi gör i min skola är att kolla på film känns det som haha! Visst är det skönt, men till en viss del. När vi kollar på film hela tiden blir det bara långtråkigt och jag har så svårt att sitta still. Efter skolan åkte jag till Friskis för att köpa gymkort, pinsamt nog så hade dom kvar mitt gamla medlemskap från fem år sedan när jag var en liten fjortis i sexan. Ni som går på f&s vet ju att man har en bild på sig själv, och töntiga jag putade allt vad jag kunde med läpparna och gjorde 'pistolposen' med handen under hakan till mitt foto. Som tur var fick jag byta kort, men både jag och kassörskan fick ett gott skratt av att se den gamla bilden, haha! 
 
Nu har jag varit hemma i några timmar och har pluggat hela tiden (surprise,surprise!). Har lite till att göra men behövde ta en paus. Ska laga mat ikväll så ska nog ut och handla lite, vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0