8 Januari

Hej! 
Jag heter Jacqueline och bor i stockholm och har haft x-antal bloggar som jag tröttnade på efter ett tag, vi får se hur länge jag har denna innan jag tröttnar igen haha! Men ett nytt år och en ny blogg är väl passande. 
 
Jag går på YBC i nacka och går IB-programmet och eftersom det inte är många som vet vad det är så är det ett internationellt program på engelska och är tydligen den mest akademiska linjen i Sverige- dvs högar med plugg! Men tre år, det klarar jag! 
 
Vad gör jag på dagarna då? Som de flesta sextonåringar gör jag inte så mycket mer än att plugga, sova, lyssna på musik, shoppa och så. Nu ska jag fortsätta trixa lite med designen så hörs vi senare. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0