atm

Jag idag
 
Hejhej! Hade mattehjälp idag som vanligt på morgonen, har det varje torsdag med Michele och det är en som går i tvåan som hjälper oss med matten, jättebra faktiskt! Sedan brukar vi ha våran vanliga mattelektion, men den var inställd vilket gjorde min dag haha! Har inte gjort något speciellt idag, ska snart åka till gymmet och på kvällen måste jag plugga till ett seminarium vi har imorgon. Känner att det enda jag skriver om är plugg, plugg, plugg haha! Ska försöka variera mig lite men det är ganska så svårt då jag inte har ett liv atm. Men nu ska jag gå och träna bort lite fett, Kram!

Kommentarer
Postat av: natalie

mycket plugg nu, för mig också och alla andra bloggare som går i skolan verkar det som X) sjukt jobbigt! men helg nu, ska du hitta på ngt speciellt?:)

2013-01-18 @ 00:14:24
URL: http://nattinamnam.blogg.se
Postat av: din drottning

du uppdaterar aldrig din slyna

2013-01-18 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0