S A D D L E R

Efterlängtat Saddlerskärp från MQ, kostar egentligen 400kr men köpte det på rea för 280, kap!
 
Hej! Det har gått en vecka efter lovet och jag är redan skoltrött, men måste medge att tjejerna i klassen har man ju saknat, ni är bäst! Efter skolan träffade jag Ellen och några kompisar, vi åkte och shoppade en snabbis och sedan åkte jag hem och nu är jag här. Ska vila en stund innan jag tar tag med läxorna. Har matteprov på måndag som jag måste bli godkänd på, annars vet jag inte vad jag gör! Men får plugga som en galning och göra mitt bästa helt enkelt. Kram

Kommentarer
Postat av: aleksandra

bra blogg, du är underbar. jag är din hemliga beundrare

2013-01-11 @ 16:05:25
URL: http://aleksandrasz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0