Saturday

Bilder från igår. 
 
Godmorgon! Igår efter skolan hade jag tänkt på att plugga och sedan hitta på något på kvällen, så jag åkte till min mormor först för behövde lite bilder och texter då vårt historiaprojekt är att släktforska. När jag var där fick jag även lite försenade födelsedagspresenter (Fyller år 25 december), pengar och ett armand med briljanter och stenar från Australien, är helt kär! Sedan åkte jag hem och pluggade, glömde bort tiden och satt till halv tolv, där försvann min fredag, haha. Efter det kollade jag på glee och åt smält choklad med vindruvor och melon; Godaste som finns! Idag ska jag plugga matte och sedan ska jag troligen hitta på något med tjejerna. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0