Sunday

Balen
 
Hej! Min helg har varit ganska seg, i fredags frågade några om jag ville följa med dem till landet och fira Kevin som fyllt 17, men hade lovat mamma att ha tjejkväll med henne och min syster. Lite synd, skulle varit kul att följt med men nu blev det som det blev. Så vi åt sushi där jag även stötte på Anton, gammal kompis från grundkolan, så synd att man nästan aldrig har tid att träffas längre! Men vi bestämmde att vi skulle dra ihop alla och hitta på något nästa helg. 
Efter vi hade ätit gick vi och köpte lite Ben and Jerry's, popcorn, chips och annat gott och kollade på film, va faktiskt jättemysigt! 
 
I lördags gick jag och gymmade på morgonen, gymmade även i fredags och idag kan man lungt säga att jag känner av det haha. Jag som inte har tränat på flera månader är öm i hela kroppen! På kvällen gjorde jag inget speciellt, var hemma och kollade på film. The impossible heter den och den var så jävla bra! Handlar om familj som var i Thailand när tsunamin år 2004 drabbade en stor del av Asien, rekomenderar den starkt! Jag som nästan aldrig gråter till filmer satt med tårar från början till slut.
Oj vad långt och kladdigt det här inlägget blev, haha! Aja men vi hörs troligen senare igen (ja, jag lovar att blogga oftare, Fatima, MVH din slyna). P&K!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0