Min helg

Lite bilder från helgen

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat under helgen, önska att jag hade en hyfsat bra ursäkt men det har jag inte. I fredags var planerna att jag, Emma och Ellen skulle på en lokalfest men ingen av oss var särskilt taggade så vi stannade hemma istället. Där försvann 450 kr haha! I lördags var jag med familjen, va ute och åt lunch i vårsolen. På kvällen stannade jag hemma och läste Safe Haven, helt klart en av dom bästa bökerna jag har läst, så spännande och oförutsägsbar! Rekomenderar den verkligen, läste ut boken på samma kväll. Jag har verkligen blivit en jättetråkigt person, sitter hemma varje helg och gör ingenting haha, men älskar att vara hemma och umgås med mina närmaste. Idag har jag inte gjort så mycket, fått lite matte gjort och bakat med min lillebror, väldigt skön söndag. Ska nu försöka hitta en bra sida där man kan kolla på Safe Haven, trodde att den skulle komma ut på bio i Sverigen vilket den tydligen inte ska, så beskiven! Menmen, får försöka hitta något på internet. Kram

Kommentarer
Postat av: Alice Oscarson

Sista bilden ser sjukt gott ut, vad är det? :)

2013-03-24 @ 21:11:21
URL: http://ienstorrevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0