Yesterday

Bilder från igår!
Godmorgon! Vaknade för någon timme sen utav solen, älskar det! Idag ska jag plugga hela dagen, men uppgiften vi har fått är ganska rolig faktiskt så kommer inte bli så jobbigt. Ikväll ska jag troligen också till gymmet med min syster också, har nu tränat varje dag sedan onsdags och känner mig superpigg och känner mig så jäkla duktig! Gäller bara att fortsätta i den här takten och äta rätt så kommer jag att nå mitt mål. 
Igår var jag med Hannes, först träffades vi upp för att handla lite mat, men såklart hade han glömt sitt kort hemma så vi fick gå hem och sen tillbaka haha! Vi gjorde iallafall klyftpotatis, lövbiff med bea. Sen kollade vi på mello och bara tog det lungt. 
Satt även igår och kollade upp massa grejer som jag vill hinna göra när vi åker till USA i sommar, hittade massor av malls som vi bara måste gå till! Gaaaah, vad jag längtar! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0